22 marca 2013

Liebster Award


Wczoraj dostałam bardzo miłą niespodziankę - a mianowicie zostałam nominowana przez Jadzias do Liebster Award. Bardzo dziękuję, za to wyróżnienie, było ono dla mnie sporym zaskoczeniem, z którego niezmiernie się ciesze :)

Zasady przyznawania tej nagrody to:


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiadam wiec na zadane pytania :)

 1. Od jak dawna prowadzisz Bloga? 
Bloga zaczęłam prowadzić stosunkowo niedawno, a mianowicie pod koniec stycznia tego roku :)
 2. Ulubiony film?
Nie mam jednego ulubionego filmu. Strasznie lubię filmy: "Sami swoi", "Kogel mogel" oraz przedwojenne komedie, które mogę oglądać bez końca. A także lubię rożne filmy sensacyjne, kryminalne i psychologiczne...
 3. O czym myślisz, kiedy rano otwierasz oczy?
O tym, co przyniesie nowy dzień, co się wydarzy.
 4. Złota rybka spełni jedno Twoje życzenie. O co poprosisz?
O zdrowie dla mojej rodziny. 
 5. Co cenisz w drugim człowieku?
Szczerość, dobroć. 
 6. Czego nie akceptujesz w sobie?
lenistwa
 7. Książka, która odmieniła Twoje życie?
Nie mam książki, która odmieniły moje życie. Jest kilka książek, które lubię i polecam np:
"Oskar i Pani Róża" Eric-Emmanuel Schmitt (bardzo wzruszająca książka)
"Dziennik z getta warszawskiego" Mary Berg (dla osób lubiących tematykę wojenna)
"Każdy szczyt ma swój CZUBASZEK" Maria Czubaszek w rozmowie z Arturem Andrusem (ciekawy dialog dwóch postaci sceny kabaretowej)
 8. Co sprawia Ci radość?
Moja córka dostarcza mi najwięcej radości, a poza tym dużą radość dostarczyła by mi wiosna, gdyby wreszcie przyszła :)
 9. Jakie miejsce na świecie chciałbyś/chciałabyś odwiedzić w przyszłości?
Bardzo chciałabym pojechać do Egiptu - zobaczyć sfinksa, piramidy.
 10. Jak wyobrażasz sobie swoja starość? 
Chciałabym być aktywna staruszka :) a nie taką siedzącą na bujanym fotelu, z koczkiem na włosach i drutami w reku :) 
  11. Czy zrobiłeś/zrobiłaś coś dobrego? 
Staram się robić. Jak mogę to staram się zawsze pomagać. Wierze też w to, że jak jesteśmy dobrzy dla innych, to inni ludzie tez będą dobrzy dla nas.


A oto pytania ode mnie :)
  1. Co zmotywowało Cię do założenia i prowadzenia bloga?
  2. Skąd wziął się pomysł na nazwę dla Twojego bloga?
  3. Opisz siebie w kilku słowach.
  4. Twoja najlepsza cecha charakteru to...?
  5. Jakie jest Twoje życiowe motto?
  6. Co znaczy dla Ciebie słowo "polskość" ?
  7. Miejsce na świecie, do którego byś chętnie powrócił/powróciła?
  8. Jak spędzasz wolny czas?
  9. Co byś polecił/poleciła do zwiedzenia w Twoim mieście?
  10. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
  11. Gdybyś mógł/mogla, co byś zmienił/zmieniła w swoim życiu?
A nominowane blogi, do Liebster Award to:
Dom i ogród w lesie...
Szukam, szukania mi trzeba...
Sznupkowie w podroży życia
Moja mala Bee
...Górskie Wędrówki - Na Szlaku...
Czechofil
Na wsi w Japonii
niaf niaf
Recykling domowy
Różności dla przyjemności :) 
z widokiem na obelisk 

Serdecznie polecam i zapraszam do odwiedzenia powyższych blogów - są tego warte!!!!

6 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję, to szczególnie miłe.
    A staruszką na bujanym fotelu to ja bym chciała być ;) Może dorobię się go, zanim się zestarzeję?

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie mam jednego ulubionego filmu. Strasznie lubię filmy: "Sami swoi", "Kogel mogel" oraz przedwojenne komedie, które mogę oglądać bez końca. A także lubię rożne filmy sensacyjne, kryminalne i psychologiczne..."
    Tą odpowiedzią tylko przytwierdzasz mnie w przekonaniu, że jesteś rewelacyjną osobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) strasznie miło mi to słyszeć :))))

      Usuń
  3. Slicznie dziękuje za nominację i postaram się jak najszybciej uporać z odpowiedziami..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) nagroda w pełni zasłużona! :)
      Serdecznie pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

      Usuń
  4. Uff dużo czasu upłyneło, ale w końcu uporałam sie z pytaniami:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)
Osoby pozostawiające komentarze anonimowo, bardzo proszę, o podpisywanie się np. imieniem - ułatwi to nam dyskusję.

Serdecznie pozdrawiam
Polka na Kresach