Pages

29 maja 2013

DZIEŃ MAMY (MOTHER'S DAY)


W niedziele 26 maja, był w Polsce Dzień Mamy, z tej okazji chciałabym złożyć wszystkim mamom najserdeczniejsze życzenia! 

Przepraszam, ze tak późno publikuje ten post ale jako córka kochająca swoja mamę nad życie, musiałam ja odwiedzić (w Polsce), w ten cudowny dzień. Przez to, ze nie miałam dostępu do komputera przez te kilka dni ta wiadomość pojawia się dopiero teraz.
A wszystkim mamom chciałabym zadedykować ten wierszyk znaleziony w necie

MAMO - wiesz dla Mamy
                                                      źródło
 "Są takie jedyne dłonie na świecie,
dłonie, które nigdy się nie męczą,
które w znoju nigdy nie ustają
- dłonie matki.


Jest takie jedno, jedyne serce,
serce które zawsze kocha,
które kocha miłością najgłębszą
- serce matki.



Są takie jedyne oczy,
oczy najszczersze,
które wszystko wybaczą -
oczy matki.



Oddaję więc Tobie, Matko,
hołd i cześć największą
dziękując Ci za to, że jestem,
za noce nieprzespane
nad moją kołyską,
dziękuję Ci za wszystko - MAMO"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)
Osoby pozostawiające komentarze anonimowo, bardzo proszę, o podpisywanie się np. imieniem - ułatwi to nam dyskusję.

Serdecznie pozdrawiam
Polka na Kresach