Pages

7 kwietnia 2013

Wiosna, wiosna. Wiosna - czy to Ty??? (Spring, spring. Spring - is that You???)


źródło internet
U mnie śnieg już na szczęście stopniał. O tej porze, w poprzednim roku, już w wiosennej kurtce chodziłam, a w tym roku, zimówka nadal nie schowana do szafy. Nie wiem co się z ta pogoda dzieje, ile czasu można na ta wiosnę czekać????
 Może jednak wzięła sobie do serca by się wreszcie pokazać??? U mnie w ogródko nieśmiało pojawiają się już jej pierwsze kolory :)


Już niedługo zakwitną moje krokusiki :)
krokusy
oraz te kwiatuszki - nie wiem jak się nazywają, ja nazywam je niebieskimi dzwoneczkami :)


coraz bardziej wychodzą tulipany
tulipany
oraz narcyzy
narcyzy

6 komentarzy:

  1. Nie możesz narzekać u mnie za to cały ogród pod śniegiem...niebieskie kwiateczki to chyba cebulice, jest też odmiana o kwiatkach ciemno niebieskich i białych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie wiedzialam - bardzo dziekuje za nazwe teraz juz bede wiedziala jak sie nazywaja! :)
      a Tobie zycze by ten snieg szybko zniknal i tez zaczely wychodzic kwiatuszki! :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. U mnie również jeszcze część ogrodu pod śniegiem, ale tulipany zdążyły się przebić, więc tylko czekać, aż rozkwitną :)) Czuję pismo nosem, że Wiosna zbliża się nieubłaganie :))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie już nie ma śniegu ??? U mnie bialutkoooo ... ale dziś wyszło słoneczko i ptaszki radośnie śpiewały :)) Cudnieeeee :)) Tylko ten śnieggggg ... wrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. snieg juz zniknal, pomogl mu deszcz :)) Teraz tylko straszne bloto sie zrobilo tym bardziej ze ziemie tutejsze zasobne w gline...wiec niesiesz te kilogramy do domu :)
      Zycze by u Ciebie juz tez ten snieg sie roztopil! :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)
Osoby pozostawiające komentarze anonimowo, bardzo proszę, o podpisywanie się np. imieniem - ułatwi to nam dyskusję.

Serdecznie pozdrawiam
Polka na Kresach