Pages

13 marca 2013

Papież Franciszek (Pope Francis)

No i mamy nowego Papieża! 266 następcą św Piotra został kardynał Jorge Mario Bergogilio.
Przyznam się, że nie myślałam, że dzisiaj, tak szybko zostanie wybrany nowy Papież.  Pierwsze wrażanie jakie na mnie wywarł Papież Franciszek- bardzo pozytywne. Spodobały mi jego pierwsze słowa. Nie wiem, może to tylko moje odczucie ale wydaje mi się ze bije od niego dobro. Jednym słowem wynikiem konklawe jestem zadowolona.


A jakie wrażenie nowy Papież wywarł na Was?

Jak ktoś przegapił moment ukazania się nowego Papieża w oknie to zamieszczam filmik znaleziony na  You Tube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)
Osoby pozostawiające komentarze anonimowo, bardzo proszę, o podpisywanie się np. imieniem - ułatwi to nam dyskusję.

Serdecznie pozdrawiam
Polka na Kresach