Pages

22 lutego 2013

zima, zima, zima.... (winter, winter, winter...)

Jak dzisiaj z rana wstałam i wyjrzałam przez okno, to od razu zanuciła mi się piosenka, którą pamiętam jeszcze z czasów przedszkolnych :)) Co prawda , ja już miałam nadzieję na przyjście wiosny, a nie na powrót zimy!!!



ZIMA, ZIMA, ZIMA
Zima, zima, zima,
Pada, pada śnieg.
Jadę, jadę w świat sankami,
Sanki dzwonią dzwoneczkami:
Dzyń, dzyń, dzyń!
Dzyń, dzyń, dzyń!
Dzyń, dzyń, dzyń! 

Jaka pyszna sanna,
Parska raźno koń,
Śnieg rozbija kopytami.
Sanki dzwonią dzwoneczkami:
Dzyń, dzyń, dzyń!
Dzyń, dzyń, dzyń!
Dzyń, dzyń, dzyń! 

Zasypane pola,
Śniegu cały świat.
Biała droga hen przed nami,
Sanki dzwonią dzwoneczkami:
Dzyń, dzyń, dzyń!

Dzyń, dzyń, dzyń!
Dzyń, dzyń, dzyń!

Melodie do piosenki znajdziecie poniżej (znaleziona na Youtube)


1 komentarz:

  1. hahaha... pamiętam tą piosenkę , w dzieciństwie siedziałam z nosem przy szybie i zawsze ją śpiewałam, kiedy padał śnieg ... wydawało mi się, że jest czarodziejska i sprawia, że śnieg sypie mocniej ;)) hihi ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)
Osoby pozostawiające komentarze anonimowo, bardzo proszę, o podpisywanie się np. imieniem - ułatwi to nam dyskusję.

Serdecznie pozdrawiam
Polka na Kresach